уторак, 27. јул 2010.

I bii svasta...

Kako vreme prolazi,tako sam sve nesigurniji sta cu da radim. Ostalo je jos 2 meseca do odluke ostjem ili se vracam nazad.

Pre nego sto sam krenuo za Ameriku razmisljao sam da napravim podlogu za sledecu godinu I da ostanem do godine. Ali kako se situacije menjaju tako se menjaju I moje odluke. Razlog zbog kojeg se razmisljam da li da ostanem je zbog toga sto na poslu konstantno napedujem I sve manje I manje radim prljave poslove. Kada sam dosao pretezno sam cistio. Jeste da je to luksuzni hotel I da nista sto cistis nije u stvari prljavo ali to me morlno sputavalo. Ja Stefan Ugljevarevic pa radim posao ko citacica. To je bilo prvih 2-3 dana. Onda sam poceo da odnosim peskire na bazen. Sledece zaduzenje mi je bilo zahtevi potrosaca I tako prvi put me stavili da mogu da razgovaram sa gostima. Kako je vreme prolazilo, poceli su da me uce kako da radim jednu po jednu stvar u kancelariji. U pocetku samo skidanje podataka sa sekretarice, a pre 2 dana su mi pokazali kako da ubacujem podatke u racunar. Inace Meksosi I Filipinci koji tu rade vec godinama nisu ni prisli racunaru a kamoli dobili sifru da mogu da u njemu rade.
Ovo pominjem jer pogresna osoba sa sifrom moze veliku stetu da napravi hotelu u tom programu. Da napomenem da je zarada hotela u julu predvidjana na 2.5 miliona dolara.

Ostali studenti koji su dosli iz Evrope I dalje ciste sobe I to ce raditi do kraja leta. Bas nezahvalan posao.

Poenta svega je da li cu dobiti uopste radnu dozvolu ako je zatrazim I zasto me uce sve te stvari ako planiraju da odem posle leta. Inace oni koji rade u kancelariji imaju zvanje asistenta menadzera I ne sumnjam da im je plata minimum duplo veca nego moja sada sto mu na mesecnom nivou dodje minimum 4000.

Kada bih stavljao na papir to bi izgledalo ovako:
Srbija - dom, ljudi, opusteniji zivot
Amerika - okean, zurke, plata, putovanja

Ostanak u Americi podrazumeva promenu viznog statusa iz studentske u radnu vizu, ali nisam siguran koliko je ta procedura laka. Ako to ne prodje, tu je zenidba za papire.

Ne znam zasto ali cesto me spopadaju matorke ovde, jednu sam cak mogao I da zenim. Ja pitao iz zezanja ona kaze "hocu", a ja reko "Molim?". Eto tako, Srpkinja, 44 leta
I hoce da se uda za mene. Razmislio bih ja da ona ne zivi u Cikagu I da to ne podrazumeva da moram da se preselim tamo. Inace nije neka najgora profuknjaca vec direktorka jedne javne ustanove u Cikagu I bogme izgleda ko da ima 30 a ne 44.

Pre 2 dana pita me takodje jedna Filipinka hocu li sa njom u zooloski vrt. Jeste ona lepa zena I mozda najlepsa Filipinka sto radi tamo ali ona je I dalje zena I onda sam morao da joj pojasnim da sam zoo vrt vec posetio. Na to je ona imala da doda da je u subotu u nekom klubu pa ako slucajno izlazim taj dan mogao bi da svratim. Rekoh mozda,sto je u prenesenom znacenju necu.

Proslu subotu sam izasao u "Decos" poznati Hip-hop klub u San Dijegu. Inace klub je podeljen na 2 dela. Prvi za mladje (od 18 do 21 godine) I za starije gde su svi stariji od 21. Alkohol se prodaje samo u drugom delu I zbog toga se odlucih da posetim drugi deo.

U drugom delu pretezno cokoladni I cokoladne. A kako cokoladne znaju da igraju za to nemam reci. Bila je jedna crnkinja vrhunski lepa koja je sikanirala svakog lika (citaj: crnca) koji joj pridje.

Posle par piva dobih I ja slobodu da djuskam ko crnci na sta mi jedna devojka rece da udjem u sredinu da djuskam jer igram bolje od njih. Inace sredina je uglavnom za ljude koji hoce da igraju, a oni pasivniji uglavnom stoje sa strane. Inace to mi predlozi jedna belkinja da ne bude da stalno pricam o crncima.

Usao sam uz vec odavno nauceni "moonwalk" koji je u tom trenutku klizio bolje nego ikad. Malo djuske I pogled ispod oka I najbolja crnkinja je dosla da mi pokaze sta je "dirty dance". Ni sam nisam verovao ali eto, kad te hoce, hoce te. Posle nekog vremena poljubi me u obraz I rece da mora da ide. Realno bio sam najjaca faca u tom trenutku, ne zato sto sam nosio najuzu I najpederskiju majcu na kojoj se ocrtava svaki misic na telu nego sto mi je najbolja riba objasnila neke stvari dok su svi ostali blenuli u nas.

Posle toga su mi jos 3 cure dale to zadovoljstvo da igram sa njima ali onoj prvoj ne mogu da pridju.

Danas I sutra imam slbodan dan, videcemo sta ce iz njih proizici. Bude li sta interesantno moji dragi citaoci, bicete prvi koji cete biti obavesteni.

1 коментар: