недеља, 20. јун 2010.

...jeste da je mala Vijetnamka lepa ali je psiho. To sam zakljucio nakon jedno nedelju dana provedenih u Hajatu. Stalno se smeje i sve joj je smesno. Jednom mi je skocila na ledja iz cista mira dok sam radio nesto a ona bila u prolazu. Kaze htela da me uplasi. Moj sef se ubio od smeha kad je to video.

Inace pored nje od kolega koji su dosli preko istog progrma postoje i Litvanke i Rumunke i po jedan Moldavac i Makedonac. Moram da napomenem da su i Amerikanke koje rade na bazenu isto mnogo dobre, tako da kad god nadjem slobodnog vremena, ja blejim na bazenu sa Amerikankama i Litvankama.

Obzirom da radim u "housekeeping"odeljenju gde su sve sami Meksikanci i Indonezani, poceo sam pomalo da ucim spanski jezik. Ovaj drugi je ipak preveliki zalogaj za mene. Moji "Amigosi" uvek gledaju da mi pomognu kad mi zatreba.

Takodje sam se zgotivio sa Brazilcima. Decko koji radi u obezbedjenju je majstor kapoere koji me je zgotivio i ubacio u brazilsko drustvo. Sve sami kapoera majstori. Pre neki dan sam bio na brazilskoj zurci. Znaci zlo. Pocelo je uz klasicnu brazlisku muziku gde se igra dva koraka u levo, dva u desno... Sta cu kad ne znam da uhvatim ritam, mora neko da mi pokaze. Alan i Izajas su mi slali cure da igraju samnom, ne znam ni sam koliko sam plesnih partnera promenio. Za razliku od klasicnih sprpskih zurki, ovde svi igraju i to ne svako za sebe nego moras da nadjes partnera. Na pola zurke udjose neki likovi koji lupaju o "bubnjeve" rukama (kako god da se to zove). 5 "bubnjara" lupa u istom ritmu i to zvuci odlicno, i kad pomislis da ne moze da bude bolje, udjose 2 Brazilke oskudno odevene sa krilima od perija i pocese da igraju. Karneval, e na to je licila ta predstava koja je trajala punih 20ak minuta. Pred kraj zurke pridje mi jedna Brazlika i rece "obzirom da si nov ovde i ako ti sve tako izgleda pomalo zbunjujuce i nepoznato, ovo ti je moj broj pa mogu da te povedem u obilazak grada..." Nije da sam zbunjen ali pravicu se da jesam...
Za koji dan ce biti kapoera zurka tako da to ne propustam.

Sto se tice samog grada, grad jeste lep ali obiluje manama. Ja sam za Indiju mislio da je zemlja prosjaka, ali to se promenilo kad sam dosao ovde. U zivotu nisam vide vise beskucnika, kao da su se pokupili iz cele Amerike i dosli ovde na neku konvenciju ili miting. Sa sobom uvek voze korpe iz super marketa sa njihovom svom imovinom. Spavaju po ulici ili u tranvajima i autobusima.

Ja se do posla prevozim tranvajom a zatim autobusom. amerikanci uglavnom izbegavaju ovaj vid transporta zbog raznih frikova koji se voze njima. Cesto ljudi pricaju sa zamisljenim partnerima i to ne da pricaju nego vode i dubokoumne razgovore. Dok sam cekao u redu za socijalni broj, jedna zena koja je sedela pored mene, normalnog izgleda i normalno obucena odjednom je pocela da sapuce "razapecu te, znas ti dobro...". Znaci sve sto sam video u filmovima a mislio da nije istina pokazalo se tacnim ovde.

Pre neki dan kroz centar grada prosla su troje kola kao iz 2Pac-ovog spota. Voze crnje a kola skacu. Boles'.

Sto se tice debelih ljudi, nije ko sto se prica po Srbiji. "Amerikanci svi debeli". Nije tacno, ali kad vidis nekog debelog, slon mu nije ravan. Brza hrana je ocaj i gledam da je izbegavam. Zbog toga jedem po 3 puta dnevno u Hajatu. A u Hajatu sprdnja, ima svega pa cak sam jednom jeo i jastoga.

Jos uvek cekam socijalni broj da bih mogao da nadjem drugi posao. Brazilci su mi rekli da imaju brdo veza i vezica i da ce mi pomoci oko toga. A kad stigne, radicu ko konj i nece biti mnogo vremena za sprdnju ali makar znam za sta radim.

Pre neki dan sam dobio prvu platu. Od 4 juna do 12 juna (7 radnih dana i 2 slobodna dana), plata 550 dolara. Pa toliko prosecan covek u Srbiji ne zaradi za 2 meseca. A kad pogledate cene u velikim trgovinskim centrima, onda shvatite da nije ni cudo sto ameri kupuju svakojake gluposti...

Sto se tice putovanja po Americi, bice malo teze. Cimeri guslaju bicikle uglavnom kad ja imam slobodne dane. Moj saputnica Ivana me izradila sto nije dobila vizu. Sad ako budem putovao, putovacu sam, ko u Njujorku.

Pre neki dan sam pitao kolegu Meksikanca, "sta preporucujes da se poseti u Meksiku", na sta mi je on odgovorio "Nisi valjda lud da ides u Meksiko." Kakav ambasador svoje zemlje, onda sam priupitao drugog na sta mi je odgovorio isto kao i ovaj prethodni. Kazu turisti tamo mogu gadno da prodju.

I tako ljudi. Nije sve idealno ali je lepo i ne zalim se. Videcemo kako ce se nastaviti...

1 коментар:

  1. hahahahha tebi bas lose tamo :P bas mi je drago sto si se snasao :) aj pa ako se ne vracas (posto se zbunjujes po zurkama :P )moram ja da navratim da se i ja malo zbunim hahahhaa

    ОдговориИзбриши